امتیاز 5 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به جاهای دیدنی کانادا

کانادا با تنوع طبیعی و فرهنگی یکی از مقاصد عالی برای سفر و بازدید از مناظر زیبا است. این کشور بسیار بزرگ و پهناور است و به دلیل اینکه تحت استعمار انگلیس و فرانسه بوده مردم کانادا به زبان انگلیسی و فرانسه مسلط هستند. شهرهای بزرگی مانند تورنتو، وانکوور و مونترال همگی دارای جاذبه‌های خاصی هستند که با معماری مدرن، فرهنگ غنی و رستوران‌های لوکس شناخته می‌شوند. اگر به دنبال سفری جذاب و بینظیر هستید، کانادا یک کشور بسیار جذاب است و شما را مجذوب خواهد کرد. اگر برایتان سوال است که در کانادا چه جاذبه های گردشگری وجود دارد ما در این مقاله به شما جاذبه های کانادا را معرفی میکنیم.

منتظر چه چیزی هستید؟همین امروز با ما تماس بگیرید و از قیمت تورهای لوکس و ارزان کانادا در سال 1403 مطلع شوید. 02188200205 

موقعیت جغرافیایی کانادا

کانادا کشوری با مساحتی بیش از 9.9 میلیون کیلومتر مربع، در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور همسایه اصلی ایالات متحده آمریکا بوده و دارای ۱۰ استان است. کانادا به لحاظ منابع طبیعی بسیار غنی است. مرز زمینی آن با ایالات متحده، طولانی‌ترین مرز زمینی جهان است.undefined

یکی از جاذبه‌های جغرافیایی برجسته کانادا، رودخانه سنت لارنس است که با طول ۳۶۰۰ کیلومتر، یکی از مهم‌ترین مسیرهای کشتیرانی برای حمل و نقل کالاها است. این رودخانه همچنین به عنوان یکی از مسیرهای اصلی اکتشافی تاریخی نیز شناخته می‌شود و نقش بسیار مهمی در تامین آب شرب برای جهان دارد و حدود ۲۱ درصد از آب شیرین جهان از این رودخانه تامین می‌شود.

با این همه ثروت‌های طبیعی و جغرافیایی، کانادا به عنوان یکی از کشورهایی با مناظر خیره‌کننده، تاریخ فراوان و فرهنگ متنوع، همواره یک مقصد جذاب برای گردشگران و مسافران است.

نام کشور کانادا از واژه‌ای سرخ‌پوستی به نام kanata گرفته شده است که به معنای سرپناه یا دهکده است. در سال 1547، ژان کارتیه این نام را برای نامگذاری این منطقه بزرگ انتخاب کرد. بر اساس تحقیقات باستان‌شناسی، زندگی انسان‌ها در منطقه کنونی کانادا حدود 26,500 سال پیش آغاز شده است.

جاهای دیدنی کانادا

کانادا با مناظر طبیعی خیره‌کننده و جاذبه‌های فرهنگی متنوع یکی از مقاصد محبوب در جهان است. از آبشار نیاگارا و پارک‌های ملی و دریاچه‌های فیروزه‌ای گرفته تا شهرهای تاریخی و فرهنگی مانند کبک و مونترال، هر کدام جذابیت خاصی دارند. جزیره ونکوور با مناظر ساحلی و جنگل‌های بارانی، و تورنتو با برج CN از دیگر جاذبه‌های مهم این کشور هستند. این تنوع در جاذبه‌ها، کانادا را به مکانی ایده‌آل برای هر نوع سلیقه‌ای تبدیل کرده است. کانادا دارای تنوع طبیعی و فرهنگی بسیار زیادی است و برای گردشگران و مسافران از هر سرزمینی جذابیت فراوانی دارد.

چاینا تاون ونکوور

undefinedمحله‌های چینی در شهرهای مختلف جهان به دلیل فرهنگ و غذاهای خاص خود، به مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شده‌اند. این محله‌ها با غذاهای سنتی آسیایی مانند نانوایی‌های سنتی و رستوران‌های دیم سام، همچنین فروشگاه‌هایی که محصولات مانند شیشه‌های جینسنگ و ماهی خشک و داروهای چینی سنتی معروف است و بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب می‌کنند.

موزه مردم شناسی ونکوور کانادا     

موزه مردم‌شناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)، واقع در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا یکی از موزه‌های معروف جهان است. ویترین‌های این موزه شامل اشیاء متنوعی از جمله ابزارها، هنرها، لباس‌ها، و آثار هنری مرتبط با فرهنگ قدیمی این قبایل هستند که باعث جذب بازدیدکنندگان می‌شود.

پل معلق کاپیلانو ونکوور کانادا       

undefinedپل معلق کاپیلانو در سال ۱۸۸۹ با استفاده از طناب کنفی و تخته‌های چوبی بر فراز رود کاپیلانو ساخته شد. این پل دارای طول ۱۳۷ متر و ارتفاعی حدود ۷۰ متر از سطح آب رودخانه بود. آن زمان، پل کاپیلانو به منظور دسترسی مالک کنده‌ها به جنگل انبوه هر دو طرف رودخانه احداث شده بود.

قلعه کاسا لوما تورنتو کانادا 

قصر کازا لوما یا کاسا لوما امروزه به عنوان یک موزه و مکان معروف برای فیلمبرداری استفاده می‌شود، در طی صد سال مکانی برای برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص است. این قصر بر روی یک تپه ارتفاعاتی با دید به دریاچه انتاریو در تورنتو واقع شده است و از بالای برج‌هایش می‌توان مناظری فوق‌العاده از شهر تورنتو را تماشا کرد.

محله تاریخی دیستیلری تورنتو کانادا

undefinedمحله دیستیلری یک منطقه تاریخی و فرهنگی در شرق مرکز شهر تورنتو، انتاریو، کانادا است که به خاطر فضاهای تجاری و مسکونی معروف است. این منطقه در داخل ساختمان‌های کارخانه‌های تقطیر گودرهام و ورتس ایجاد شده است. در محله دیستیلری، کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوعی در فضاهای داخلی و خارجی این ساختمان‌های تاریخی قرار دارند و به گردشگران و بازدیدکنندگان از همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

پارک استنلی ونکوور کانادا

پارک استنلی یکی از جاذبه‌های برجسته ونکوور در استان بریتیش کلمبیا، کانادا است. این پارک با مساحت حدود ۴ کیلومتر مربع در مجاورت مرکز شهر ونکوور واقع شده و به عنوان یکی از پارک‌های شهری بزرگترین و زیباترین مناطق سبز شهر مشهور است. هر سال، حدود ۸ میلیون نفر از این پارک با دیدن چشمگیر مناظر طبیعی و امکانات متنوعش لذت می‌برند. پارک استنلی شامل باغ‌ها، درختان بلند، مسیرهای پیاده‌روی، دریاچه‌ها و تندرهایی برای استراحت و تفریح است و از جاذبه‌های گردشگری مهم ونکوور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به کانادا

ساحل کیتسیلانو ونکوور کانادا        

undefinedساحل کیتسیلانو در ونکوور یکی از مقاصد گردشگری برجسته است و به دلیل زیبایی طبیعی و امکانات ورزشی و تفریحی ویژه خود، بسیاری از بازدیدکنندگان را جذب میکند. این ساحل دارای سواحل شنی، زمین‌های بازی، استخر بزرگ آب شور و فضاهایی برای ورزش‌های مختلف مانند تنیس و بسکتبال است.

استخر شنای آب شور این ساحل به عنوان طولانی‌ترین استخر شنای روباز کانادا شناخته می‌شود و از ماه مه تا سپتامبر به بازدیدکنندگان خود خدمات می‌دهد. همچنین، وجود زمین نمایش کنسرت و تئاتر در نزدیکی، به همراه زمین‌های تنیس و بسکتبال، این ساحل را به یک مقصد مناسب برای تفریحات ورزشی و فرهنگی در ونکوور تبدیل کرده است.

پارک ملی بنف ونکوور کانادا         

پارک ملی بنف (Banff National Park) واقع در استان آلبرتا، کانادا، به عنوان قدیمی‌ترین پارک ملی در این کشور شناخته می‌شود. این پارک ملی در قلب رشته‌کوه راکی و در نزدیکی شهر بنف واقع شده است. با مساحتی بیش از ۶٬۶۴۱ کیلومتر مربع، پارک ملی بنف معروف به طبیعت خیره‌کننده‌ای شامل کوه‌های انبوه، دریاچه‌های آبی و صخره‌های قدیمی است. دریاچه پی‌تو (Lake Peyto) که به خاطر رنگ آبی فوق‌العاده‌اش یکی از جاذبه های این پارک است.

پارک ملی بنف به دلیل زیبایی طبیعی بی‌نظیر، فعالیت‌های اکوتوریسم و امکانات ورزشی متنوعی که دارد، به عنوان یکی از پربازدیدترین پارک‌های ملی جهان شناخته می‌شود. اینجا یک مقصد عالی برای علاقمندان به طبیعت، کوهنوردی و کمپینگ است.

بازار سنت لارنس تورنتو کانادا

undefinedبازار شمالی سنت لورنس (St. Lawrence Market) در شهر تورنتو، کانادا، از سال ۱۸۰۳ تاسیس شده و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای کشاورزی و غذایی در جهان شناخته می‌شود. این بازار از آغاز تأسیس برای فروش محصولات کشاورزی به کار می‌رفته است و امروزه نیز به عنوان یک مقصد گردشگری مهم و محلی برای خرید مواد غذایی تازه و فراورده‌های دست‌ساز معروف است.

بازار شمالی سنت لورنس هر شنبه از ساعت ۵ صبح تا ۳ بعد از ظهر باز است، که در این روز محصولات تازه کشاورزی، میوه، سبزیجات، گل و گیاهان، آجیل و محصولات دیگر را از کشاورزان محلی بخرید. این بازار به دلیل تنوع بالا و کیفیت برتر محصولات خود، جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان و مسافران دارد.

تالار شهر تورنتو

تالار شهر تورنتو یا همان تالار شهری (City Hall) در سال ۱۹۶۵ افتتاح شد، یکی از نمادهای برجسته معماری شهر تورنتو، کانادا است. این ساختمان معروف با طرح منحنی و مدرن خود، توسط معمار فنلاندی به نام ویلجو روول (Viljo Revell) طراحی شده است. ساختمان اصلی شامل دو برج منحنی از بتن مسلح و شیشه است که یک تالار نمایشگاهی بزرگ (نعلبکی شکل) را در میان خود جای داده‌اند. این تالار نمایشگاهی محل برگزاری جلسات شورای شهر تورنتو است.

جزیره گرانویل ونکوور کانادا         

undefinedجزیره گرانویل یک جزیره هنری و گردشگری معروف در مرکز شهر ونکوور، استان بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده است. در گذشته، این جزیره به عنوان یک قطب صنعتی و تجاری، به ویژه برای کارخانه‌های تولید چوب، شناخته می‌شد، اما با گذر زمان، تبدیل به یک مقصد توریستی پرطرفدار شده است و امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم کانادا شناخته می‌شود. جزیره گرانویل مانند یک گالری هنری فضایی عظیم است. این جزیره کوچک به شکل یک نمایشگاه هنری زنده تبدیل شده است که طول سال بازدیدکنندگان را جذب می‌کند. جزیره گرانویل با مساحت حدود ۳۷ هکتار در منطقه فالس گریک قرار دارد و شامل مغازه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌های کوچک، تئاترها و بازارهای مشهوری همچون بازار گرانویل است.

گاس تاون ونکوور کانادا    

گاس‌تاون در ونکوور واقع شده و به عنوان یکی از محله‌های تاریخی و شگفت‌انگیز این شهر شناخته می‌شود. این محله در کناره شمال شرقی مرکز شهر و در نزدیکی بخش شرقی قرار دارد. ترکیب منحصر به فرد از تاریخ، هنر و فعالیت‌های فرهنگی، گاس‌تاون را به یکی از مقصدهای فرهنگی و گردشگری مهم ونکوور تبدیل کرده است که با جذابیت خاص خود، بازدیدکنندگان را جذب می‌کند.

میدان یانگ دانداس تورنتو کانادا      

undefinedمیدان یانگ–داندس (Yonge–Dundas Square) یک میدان مهم در مرکز شهر تورنتو، استان انتاریو، کانادا واقع شده است. این میدان در گوشه جنوب شرقی تقاطع خیابان یانگ و خیابان داندس شرقی قرار دارد و به عنوان یکی از نقاط مهم و برجسته شهر تورنتو شناخته می‌شود.

در اطراف میدان یانگ–داندس، مکان‌های دیدنی و فعالیت‌های فرهنگی و تجاری متعددی وجود دارد. تورنتو ایتون سنتر (Toronto Eaton Centre) یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر تورنتو است، در نزدیکی این میدان قرار دارد. میدان یانگ–داندس به عنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی، تجاری و تفریحی، محل برگزاری رویدادها و جشنواره‌های مختلف نیز معروف است و همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، به یکی از نقاط پرتردد شهر تورنتو تبدیل شده است.

برج سی ان تورنتو کانادا    

برج سی ان (CN Tower) در تورنتو یکی از نقاط دیدنی برجسته این شهر و جهان است. این سازه معماری قبل از کامل شدن برج خلیفه در سال ۲۰۱۰، بلندترین سازه ایستاده بدون هیچ بست و کمکی در جهان بود. برج سی ان با ارتفاع ۵۵۳ متر امروزه یکی از مقاصد گردشگری مهم برای گردشگران خارجی و داخلی در تورنتو است. با آسانسور شیشه‌ای به بالای برج سی ان بروید. رستوران گردان ۳۶۰ یکی از معروف‌ترین آنهاست.

دهکده Distillery District

undefinedمنطقه تاریخی Distillery در سال 2003 افتتاح شد و امروزه یکی از مقاصد برتر هنر، فرهنگ و سرگرمی در کانادا است. این منطقه نه تنها بر پایه تاریخ و میراث صنعتی خود بنا شده است، بلکه میزبان فعالیت‌های هنری، فرهنگی و سرگرمی است و افراد خلاق را جذب می‌کند.

دهکده Distillery یک فضای منحصر به فرد و شامل گالری‌های هنری، مغازه‌های صنایع دستی، رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای فرهنگی متعددی است. این مکان به واسطه حفظ و بازسازی معماری تاریخی خود، همواره جذابیت ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان دارد.

کوه گرووس ونکوور کانادا 

کوه گروس یکی از کوه‌های ساحلی در ناحیه نورث ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است. این کوه جزو رشته‌های کوهستانی اقیانوس آرام در شمالی‌ترین نقطه از شهر ونکوور قرار دارد. کوه گروس با ارتفاع حدوداً ۱۶۶۶ متر، یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم این منطقه است و از قله‌های آن میتوان سواحل و طبیعت فوق‌العاده شهر ونکوور و خلیج جورجی را دید.

خلیج انگلیسی ونکوور کانادا

خلیج لاینز (Lions Bay) یک منطقه کوچک مسکونی در استان بریتیش کلمبیا، کانادا است. این منطقه در شمال شهر ونکوور، بین هورشو بی و اسکوامیش، در امتداد بزرگراه ۹۹ (معروف به دریا به آسمان پس از شیب تند شرقی سواحل هاو ساند) قرار دارد.

موزه سلطنتی اُنتاریو تورنتو کانادا    

undefinedموزه سلطنتی انتاریو در تورنتو، انتاریو یکی از بزرگترین موزه‌های آمریکای شمالی و بزرگترین موزه در کانادا است. این موزه به هنر، فرهنگ جهانی و تاریخ طبیعی می‌پردازد و هر ساله بیش از یک میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. موزه سلطنتی انتاریو به دلیل مجموعه‌ای گسترده از تحفه‌های هنری، اشیاء تاریخی و نمونه‌های طبیعت، یک مقصد فرهنگی برجسته و پربازدید در کانادا است.

دانشگاه تورنتو کانادا         

تورنتو، مرکز استان انتاریو، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کانادا است و در امتداد ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. این شهر به عنوان یک مرکز مالی، فرهنگی و تجاری مهم در کانادا شناخته می‌شود. تورنتو شهری پویا است که به واسطه آسمان‌خراش‌های بلندش، از جمله برج معروف و مستقل CN به نماد شهر تبدیل شده است. این شهر همچنین دارای فضاهای سبز فراوانی است و برای ساکنان و بازدیدکنندگان جذابیت دارد. پارک کوئینز یکی از مهم‌ترین پارک‌ها است. همچنین High Park با مساحت ۴۰۰ هکتار که یکی از بزرگترین پارک‌های شهری است.

دون تاون کانادا

مرکز شهر تورنتو واقع در استان انتاریو، کانادا، یکی از مناطق پرهیاهو و پرجذابیت این شهر است. این منطقه مملو از آسمان‌خراش‌های بلند، رستوران‌های متنوع و امکانات تفریحی شبانه است و هر کدام برای شهروندان و بازدیدکنندگان تورنتو جذاب است. برج CN به عنوان یکی از نمادهای شهر، از جاذبه‌های برجسته مرکز شهر است که با ارتفاع و بلندای بی‌نظیرش، یک نمای شگفت‌انگیز دارد. بازار سنت لارنس با مغازه‌ها و فضاهای فرهنگی زیادی که شامل نمایشگاه‌های تاریخی و هنری است، یک دیگر از جاذبه‌های فرهنگی و توریستی این منطقه است. همچنین موزه سلطنتی انتاریو بازدیدکنندگان را با فرهنگی شهر آشنا می کند. در اطراف دریاچه انتاریو، منطقه هاربرفرون با پارک‌ها، فضاهای فرهنگی و امکانات تفریحی، یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی و مرکزی شهر است که ساکنان و بازدیدکنندگان می‌توانند از آن لذت ببرند.

آبشار نیاگارا کانادا

undefinedآبشارهای نیاگارا، شامل آبشار نعل اسبی، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس، از بزرگ‌ترین و مشهورترین آبشارهای جهان هستند که بین کانادا و ایالات متحده واقع شده‌اند. آبشار نعل اسبی، بزرگ‌ترین بخش این مجموعه است و بیشترین بخش آن در سواحل کانادایی قرار دارد، در حالی که آبشار آمریکایی کوچک‌تر است و در بخش آمریکایی نهر نیاگارا واقع شده است. آبشار نقاب عروس، کوچک‌ترین بخش این سه آبشار است که نزدیک به آبشار آمریکایی قرار دارد. این آبشارها یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی در منطقه است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به این منطقه سفر می‌کنند.

دادگاه عالی اتاوا کانادا       

دادگاه عالی اتاوا بالاترین دیوان عدالتی در کانادا است. این دادگاه وظیفه حل اختلافات حقوقی و دیگر مسائل حقوقی در سطح کشوری را بر عهده دارد و تصمیم‌های آن برای تمامی دادگاه‌ها و سایر سازمان‌های قضایی کانادا قانونی است. دادگاه عالی اتاوا در قوه قضاییه کانادا به عنوان بخشی از دولت فدرال کانادا فعالیت می‌کند.

شهر کبک          

undefinedشهر کبک بر روی رودخانه سنت لارنس در استان کبک کانادا قرار دارد، یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی این کشور است. بیشترین جمعیت این شهر فرانسوی زبان هستند. قلب تاریخی شهر، منطقه Vieux-Québec و Place Royale است و دارای ساختمان‌های سنگی و خیابان‌های باریک است. از جاذبه‌های این منطقه می‌توان به هتل بلند Château Frontenac و قلعه باشکوه کبک اشاره کرد. خیابان‌های سنگ‌فرش منطقه پتی شامپلین نیز مملو از رستوران‌ها و بوتیک‌های مختلف هستند.

کانال ریدو اتاوا کانادا        

کانال ریدو یک کانال آبی به طول 202 کیلومتر است که از شهر اتاوا در استان انتاریو، کانادا شروع شده و به رودخانه کاتاراکی و در نهایت به دریاچه انتاریو در شهر کینگستون، انتاریو می‌رسد. این کانال به عنوان یک مسیر آبی مهم، اهمیت زیادی در حمل و نقل آبی و تفریحات آبی دارد و به وسیله سیستم قفل‌های آبی تنظیم شده است تا از تناوب آب استفاده کند و مانع تغییر ارتفاع شود.

کلیسای نتردام کانادا

کلیسای نوتردام (Notre-Dame Basilica) یک کلیسای بزرگ و باشکوه در منطقه تاریخی Old Montreal در شهر مونترال کبک قرار دارد. این کلیسا در خیابان Notre-Dame West واقع شده است. کلیسای نوتردام در نزدیکی مدرسه علمیه سنت سولپیس و میدان Place d'Armes قرار دارد. این کلیسا به عنوان یکی از نمادهای مهم تاریخی و مذهبی مونترال شناخته شده است و دارای معماری و دکوراسیون داخلی زیبا و هنری است و باعث جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان شده است.

برج اسکای لون نیاگارا کانادا          

undefinedبرج اسکای لون یکی از جاذبه‌های برجسته شهر نیاگارا کانادا است، که در نزدیکی آبشارهای مشهور نیاگارا واقع شده است. این برج در سال ۱۹۶۴ ساخته شده و در سال ۱۹۶۵ توسط فرماندارهای نیویورک و انتاریو افتتاح شد. با ارتفاع ۱۶۰ متر از سطح خیابان، برج اسکای لون به عنوان یکی از زیباترین برج‌های جهان شناخته می‌شود و برای مشاهده آبشارهای نیاگارا طراحی شده است.

پارلمان هیل اتاوا کانادا      

پارلمان هیل در اتاوا، کانادا، مجموعه‌ای از ساختمان‌های دولتی با معماری سبک گوتیک است که در قسمت جنوبی رودخانه اتاوا و در مرکز شهر اتاوا قرار دارد. این مکان مقر مجلس کانادا است، سالانه ۳ میلیون بازدیدکننده دارد و به عنوان نمادی ملی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود.

کلیفتون هیل نیاگارا کانادا               

خیابان کلیفتون هیل یکی از سرگرم‌کننده‌ترین خیابان جهان شناخته می‌شود. این خیابان رنگارنگ و پر زرق و برق است. این خیابان پر از هتل‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های تم‌دار، شهربازی، مینی گلف، مغازه‌های سوغاتی، موزه‌های وکس، بارها، دنس کلاب‌ها و بسیاری از جاذبه‌های دیگر است.

جشنواره و فستیوال های کانادا

undefinedکانادا یک کشور چند فرهنگی، همواره با برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های مختلف، شهروندان و گردشگران خود را شگفت‌زده می‌کند. این فستیوال‌ها با شور و هیجان بسیار برگزار می‌شوند و مردم با فرهنگ‌های مختلف در کانادا آشنا می‌شوند. حضور در این جشن‌ها فرصتی برای تفریح و سرگرمی توریست ها است. جشنواره مونترال جاز، جشنواره فیلم تورنتو و جشن میراث معماری ونکوور تنها نمونه‌هایی از این فستیوال‌ها هستند که هر ساله میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کنند.

برگزاری این رویدادها تاثیر زیادی بر دیدگاه و نگرش مهاجران و گردشگران به کانادا دارد. این فستیوال‌ها پلی برای ارتباط فرهنگی و اجتماعی هستند و به تقویت ارتباطات بین اقوام و جوامع مختلف در کانادا کمک میکنند. یکی از مهم‌ترین جشن‌ها، جشن روز ملی کانادا (Canada Day) است که هر سال در اول ژوئیه برگزار می‌شود. این روز به مناسبت تاسیس کانادا به عنوان یک کشور مستقل و جدا از امپراتوری بریتانیا در سال ۱۸۶۷ میلادی جشن گرفته می‌شود.

روز ویکتوریا (Victoria Day) یکی دیگر از جشن‌های مهم کانادایی است که به یاد ملکه ویکتوریا برگزار می‌شود و یک روز تعطیل عمومی در کانادا محسوب می‌شود. این جشن هر ساله در آخر هفته قبل از ۲۵ مه برگزار می‌شود. مردم در این روز به دور هم جمع شده و در مراسمات عمومی و مهمانی‌های خانوادگی شرکت می‌کنند.

علاوه بر این، روز یادبود (Remembrance Day) یکی از روزهای مهم کاناداست که در ۱۱ نوامبر هر سال برگزار می‌شود. این روز به یاد و قدردانی از نیروهای مسلح کانادا، به خصوص کسانی که در جنگ‌ها و صلح‌آمیزانه به کشورشان خدمت کرده‌اند، برگزار میشود.

سخن پایانی

کشور کانادا با تنوع فرهنگی، طبیعی و تاریخی خود، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این کشور با مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای از آبشارهای نیاگارا و کوه‌های راکی تا مناطق زیبای ساحلی و جنگلی، برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی مقصدی ایده‌آل است. شهرهای بزرگ و پرانرژی مانند تورنتو و ونکوور، موزه‌های متنوع و رستوران‌های بین‌المللی برای گردشگران جذاب است. شهرهای تاریخی مانند کبک با معماری فرانسوی خاص و خیابان‌های سنگ‌فرش ارزش دیدن دارند. سفر به کانادا با ماهبان تور تجربه‌ای فراتر از یک سفر گردشگری معمولی است. این تورها شما را به دل فرهنگ‌ها، غذاها و جوامع مختلف کانادایی می‌برند و فرصتی فراهم کرده تا از نزدیک با زندگی و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا شوید.

به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سفر هستید؟

با تورهای طبیعت گردی خارجی 1403 ماهبان تور، سفری به دل ناشناخته‌ها را آغاز کنید!همین الان برای رزرو تور خود به وب سایت ماهبان تور مراجعه کنید 02188200205