امتیاز 5 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به معرفی جزیره های برزیل

برزیل طبیعت بکر و جزایر بسیار زیبایی دارد و برای علاقمندان به مناطق گرمسیری بسیار جذاب است. این جزایر در سواحل برزیل قرار دارند. برزیل با طبیعت بکر و زیبایش، یک سفر جذاب برای هر توریستی خواهد بود. اگر به دنبال سفر در مناطق گرمسیری هستید، جزایر برزیل انتخاب مناسبی برای شما است. در این مقاله از ماهبان تور همراه ما باشید تا با جزایر فوق العاده زیبای برزیل آشنا شوید.

همین الان لیست قیمت تورهای برزیل را در آژانس مسافرتی ماهبان تور مشاهده کنید و سفری رویایی را برای خود رقم بزنید! 02188200205

معرفی کشور برزیل

معرفی کشور برزیلبرزیل به نام رسمی جمهوری فدراتیو برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان است. این کشور پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی و پایتخت زیبای آن برزیلیا است. زبان رسمی مردم برزیل پرتغالی است. برزیل شرقی‌ترین کشور قاره‌ آمریکا است و با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی به جز اکوادور و شیلی مرز مشترک دارد. این کشور حدود ۴۷.۳ درصد خاک آمریکای جنوبی را در بر می‌گیرد. اقتصاد بزرگ برزیل در رتبه ‌نهم جهان قرار دارد و قدرت خرید در این کشور بسیار بالا است، به طوری که یک سوم تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین به برزیل تعلق دارد.

فوتبال محبوب‌ترین ورزش در برزیل است و این کشور به خاطر فوتبالیست‌های مشهور شهرت جهانی دارد. بزرگ‌ترین فستیوال جهان، کارناوال ریو در پایان ماه فوریه برگزار می‌شود. برای سفر به این کشور ویزا لازم است.

آب و هوای برزیل بسیار متنوع است. آب و هوایش گرمسیری و پوشیده از جنگل‌های بارانی آمازون است. وجود رود آمازون در این کشور، باعث ایجاد مناظر طبیعی زیبا و شگفت‌انگیزی شده است. همچنین برزیل دارای مناطقی با آب و هوای کوهستانی و نیمه خشک نیز است. مناطق استوایی در شمال این کشور همیشه پر باران و شبیه به آب و هوای جنوب شرقی آسیا هستند. این تنوع آب و هوا در برزیل، این کشور را به یک مقصد گردشگری بسیار جذاب برای مسافران از سراسر جهان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی چند جای دیدنی برزیل

معرفی جزایر برزیل

برزیل یکی از کشورهای بزرگ جهان است و با جذابیت‌های زیادی مانند جنگل‌های بارانی آمازون، سواحل زیبا، فرهنگ پربار و کارناوال معروف خود، گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. جزیره های برزیل همچون جزیره فرناندو دو نورونیا و سواحلی مانند کوپاکابانا و ایپانما از مقاصد محبوب این کشور محسوب می‌شوند.

جزیره کاردوسوجزیره کاردوسو

جزیره کاردوسو یکی از مقاصد طبیعت بکر و دیدنی در برزیل است و در جنوبی‌ترین نقطه ایالت سائوپائولو قرار دارد. این جزیره کوهستانی در سال 1962 به پارک حفاظت‌شده تبدیل شد و آب‌هایش پر از گونه‌های مختلفی از نهنگ‌ها، فک‌ها و دلفین‌هاست.

جزیره کاردوسو یک مکان ایده‌آل برای استراحت و آرامش به‌ویژه برای علاقه‌مندان به طبیعت است. خط ساحلی آن پر از آبشارهای زیبا، استخرهای طبیعی و جنگل‌های بکری است. همچنین، جزیره کاردوسو میزبان موجودات زیستی گوناگونی از جمله میمون‌ها، تمساح‌ها، سمورهای آبی و طوطی‌ است.

جزیره ماراژو

جزیره ماراژو یکی از جزایر منحصربه‌فرد برزیل است. این جزیره در دهانه رودخانه آمازون واقع شده است و بزرگ‌ترین جزیره رودخانه‌ای دنیا است. مساحت جزیره ماراژو به‌طور تقریبی با مساحت کشور سوئیس برابر است. این جزیره امواج جزر و مدی با ارتفاع ۴ متر دارد، همچنین زیستگاه گونه‌های مختلفی از پرندگان است. اگر به دنبال تعطیلاتی پر از آرامش در دل طبیعت هستید، جزیره ماراژو گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.

جزیره کمپچ

جزیره کمپچجزیره کمپچ در سواحل شرقی فلوریانوپولیس قرار دارد و با ماسه‌های سفید خیره‌کننده و آب‌های بسیار زلال برای علاقمندان به غواصی تفریحی بسیار جذاب است. اما زیبایی طبیعی این جزیره تنها ویژگی آن نیست؛ بیش از ۱۰۰ سنگ‌ نوشته باستانی نیز در این جزیره وجود دارد. علاقه‌مندان به باستان‌شناسی در تورهای برزیل برای دیدن این گنجینه‌های باستانی شرکت می کنند.

به‌منظور حفاظت از این جزیره شگفت‌انگیز، تعداد محدودی از گردشگران در هر روز مجاز به بازدید از آن هستند و گردشگران تنها مدت زمان محدودی حدود ۴ ساعت در این جزیره هستند. بهترین زمان برای بازدید از آن بهار و تابستان است.

سفر به برزیل را از دست ندهید! همین الان لیست قیمت تورها را مشاهده کنید و سفری رویایی را برای خود رقم بزنید. 02188200205

جزیره ایتاماراکا

جزیره ایتاماراکا در نزدیکی ساحل پرنامبوکو است و به دلیل مجاورت با شهرهای رِسیف و اولیندا، جذابیت بیشتری دارد. این جزیره خیره‌کننده دارای سواحل زیبا و اماکن تاریخی مانند فورت اورنج که توسط هلندی‌ها در سال 1631 است. اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی هستید، در جنگل‌های حرا کایاک اسکی روی آب را تجربه کنید، با جت‌اسکی سفری هیجان‌انگیز داشته باشید و یا از شنا در آب‌های گرم اطراف جزیره لذت ببرید. این جزیره مرکز نگهداری از گاوهای دریایی است که برای کودکان و علاقه‌مندان به حیوانات جذابیت زیادی دارد.

جزیره مل

جزیره ملجزیره مل در زبان پرتغالی به معنای عسل است. ایم جزیره با سواحل زیبا و جنگل‌های گسترده، یک گزینه ایده‌آل و پر از آرامش برای فرار از شلوغی زندگی روزمره است. این جزیره بدون ماشین‌ است و برای گشت‌زدن در آن از دوچرخه یا پیاده‌روی استفاده کنید.

ایلهابلا

ایلهابلا یک مجمع‌الجزایری زیبا واقع در شمال سواحل سائو پائولو در برزیل است. نام ایلهابلا به معنای جزیره زیبا است. این جزایر سواحلی بسیار زیبا و بیش از 360 آبشار دارد. جنگل‌های گسترده ایلهابلا زیستگاه میمون‌های وحشی و بیش از 300 نوع پرنده هستند. این مجمع‌الجزایر معروف به پایتخت دریانوردی برزیل است و مکان بزرگ‌ترین رقابت دریانوردی در امریکای لاتین است. در این جزایر، فعالیت‌های آبی مانند موج‌سواری و غواصی نیز از جمله تفریحات محبوب برای گردشگران هستند. این جزیره به نام فلوریانوپولیس در ایالت سانتا کاتارینا در برزیل قرار دارد. این شهر معروف به شب‌زنده‌داری‌های هیجان‌انگیز است.

علاوه بر سواحل زیبا، سانتا کاتارینا به داشتن جنگل‌های زیبای کاج برزیلی، دریاچه‌ها و تپه‌های شنی نیز شناخته می‌شود. این جزیره توسط دو پل معلق به سرزمین اصلی متصل می‌شود و به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران از کشورهایی نظیر آرژانتین، پاراگوئه و اوروگوئه است.

جزیره تینهاره

جزیره تینهارهجزیره تینهاره در شمال ساحل سائوپائولو به خاطر دهکده مورو دی سائوپائولو شهرت جهانی دارد. این جزیره دارای سواحل کوچک ولی بسیار زیبا و پر از درختان نخل هستند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند. سواحل این جزیره با نام‌های اول، دوم، سوم و چهارم شناخته می‌شوند. ساحل دوم پرطرفدارترین ساحل در میان گردشگران است.

جزیره تینهاره همچنین دارای دهکده‌های دیگری نیز است. این دهکده‌ جذابیت‌ زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. آب زلال و گرم جزیره تینهاره برای شنا یا غواصی بسیار مناسب است و پیاده‌روی در آن نیز فعالیت محبوبی است. هم ‌جوار جزیره تینهاره، جزیره بیوپِبا نیز واقع شده و یکی از مقاصد محبوب گردشگران برای بازدید است.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به برزیل

جزیره گرند

جزیره گرند در نزدیکی شهر ریودوژانیرو، به دلیل بکربودن و زیستگاه میمون‌ها، طوطی‌ها، ایگواناها و کاپی‌بارا یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است. این جزیره سال‌ها محل نگهداری جذامی‌ها و زندان برای مجرمان خطرناک بوده است.

فرناندو دی نورونها

فرناندو دی نورونهابرای سفر به فرناندو دی نورونها در اقیانوس اطلس باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. این جزایر به دلیل زیبایی‌های بکر و محیط طبیعی شامل آب‌های زلال و پر از ماهی، دلفین و لاک‌پشت، مقصدی ایده‌آل برای علاقمندان به غواصی حرفه‌ای و تفریحی است. تنها 460 نفر در روز این جزایر را بازدید میکنند. بنابراین، قبل از سفر تورهای گردشگری را از پیش رزرو کنید. فرناندو دی نورونها به دلیل سواحل زیبا، خلیج‌های تماشایی و آبشارهای دیدنی از نظر گردشگران بسیار جذاب است.

اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد در یک محیط طبیعی ناب و خلوت هستید، بازدید از فرناندو دی نورونها را به برنامه سفر خود اضافه کنید تا از زیبایی‌ها و ثروت‌های طبیعی این جزیره لذت ببرید.

نکاتی برای برنامه ریزی سفر و بازدید از هر جزیره در تور برزیل

برای برنامه‌ریزی سفر به هر جزیره، ابتدا باید به دقت تحقیق کنید و اطلاعات کاملی از مقصد خود جمع آوری کنید. اطلاعات شامل بررسی جاذبه‌های دیدنی، فعالیت‌های محلی، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید است. درباره شرایط آب و هوایی و فصلی که قصد سفر به آنجا را دارید اطلاعات لازم را کسب کنید. در مرحله بعدی، برای برنامه‌ریزی بیشتر که شامل رزرو اقامت و بلیط‌های حمل و نقل است، زود اقدام کنید. برای بلیط هواپیما، قبل از خرید شرایط انتخابی خود را با دقت بررسی کنید و اقدامات لازم برای تایید رزرو و پرداخت انجام دهید.

سخن پایانی

بازدید از جزایر برزیل تجربه‌ای فوق‌العاده ای است و شما را با زیبایی‌های طبیعی و بکر این منطقه آشنا می کند. بازدید از این جزایر، فرصتی است برای غواصی در آب‌های آبی و گرم، کایاک‌سواری در جنگل‌های بارانی و خوش‌گذرانی در ساحل‌های بی‌نظیر. با شناخت کامل و برنامه‌ریزی دقیق به جزایر برزیل سفر کنید و لحظاتی پر از شگفتی و شادی را تجربه کنید. برای برنامه ریزی دقیق و درست با کارشناسان ماهبان تور تماس بگیرید و بهترین تور برزیل را انتخاب کنید.

به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سفر هستید؟

با تورهای طبیعت گردی خارجی 1403 ماهبان تور، سفری به دل ناشناخته‌ها را آغاز کنید!همین الان برای رزرو تور خود به وب سایت ماهبان تور مراجعه کنید 02188200205