امتیاز 5 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به بهترین مراکز خرید هند

مراکز خرید در هند جذاب و پرجنب و جوش هستند و تجربه خرید در آنها یکی از بهترین خاطرات سفر شما خواهد شود. این مراکز خرید اغلب با زیرساخت‌های فوق‌العاده و انواع مغازه‌های معتبر محلی و بین‌المللی پر از برندهای معروف است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این مراکز، وجود فودکورت‌های بزرگ با تنوع فوق‌العاده در غذاها و رستوران‌ها است. در هند از انواع طعم‌های محلی و بین‌المللی لذت ببرید و یک عصر شاد و لذت ‌بخش را با دوستان و خانواده خود سپری کنید.

علاوه بر این، در ماه‌ها و روزهای جشن‌ها و تعطیلات ویژه، این مراکز خرید به شکل باشکوهی تزئین می‌شوند و تخفیفات ویژه‌ای برای خریداران در نظر گرفته می‌شود. این موقعیت فوق‌العاده برای خرید یادگاری و همچنین خرید هدایای خاص برای عزیزان است. در کل، بازدید از مراکز خرید در هند یک تجربه شاد است و به یادگار خواهد ماند.

سفر به هند را از دست ندهید! همین الان لیست قیمت تورهای هند را مشاهده کنید و سفری رویایی را برای خود رقم بزنید. 02188200205

معرفی برترین مراکز خرید هند

معرفی برترین مراکز خرید هندمراکز خرید در هند برای مسافران تجربه ‌ای فراموش‌ نشدنی از فرهنگ خرید و تفریح است. این مراکز علاوه بر ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، فضاهایی را برای تفریح و گذراندن وقت با خانواده و دوستان فراهم می‌کنند. در مراکز خرید هند، مسافران از تنوع محصولات لذت می برند.

  • سلکت سیتی‌واک (Select City Walk Mall)

مرکز خرید Select City Walk Mall با مساحت حدود ۱ میلیون متر مربع توسط شرکت معروف  Select Infrastructure Pvt در دهلی، هند احداث شده است. این مرکز خرید با سه سطح ساخته شده و دارای تهویه مطبوع است که در روزهای گرم تابستان فضایی خنک و راحت برای مشتریان فراهم می‌کند.سلکت سیتی‌واک (Select City Walk Mall)

این مرکز خرید جایی ایده‌آل برای استراحت و خرید در روزهای گرم هند است و دارای اولین سینما شش صفحه‌ای و چهار سینمای برتر PVR هند می‌باشد. بیش از ۱۸۰ فروشگاه با نمایندگی ۵۰۰ برند خارجی و هندی در این مرکز فعالیت می‌کنند.

فضای باز مرکز خرید سلکت سیتی ‌واک یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد آن است و جشنواره‌های هنری، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های مختلفی برگزار می شود. در این مرکز برندهای معتبری مانند زارا، دیور، H&M و چنل شعبه دارند و بعد ازخرید از رستوران‌های معروفی مانند برگر کینگ، استارباکس و یام‌یام‌چا لذت خواهید برد.

آدرس: مرکز منطقه ساکت (Saket)، دهلی جنوبی

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: Malviya Nagar

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۲۳ شب

همین امروز با ماهبان تور تماس بگیرید و اجازه دهید تا برنامه ریزی سفر رویایی شما به هند را آغاز کنیم!

  • دی ال اف پرومناد دهلی (DLF Promenade Mall)

DLF یکی از برندهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب در هند است و شعبه‌هایی در چند شهر مختلف از جمله دهلی دارد. یکی از شیک‌ترین مراکز خرید دهلی، DLF Promenade Mall است و در منطقه لوکس Vasant Kunj واقع شده و بسیار لوکس و شیک است.دی ال اف پرومناد دهلی (DLF Promenade Mall)

این مرکز خرید دارای شعبه‌های برندهای معروفی مانندSephora،Zara و Marks and Spencer است. همچنین، محصولات این مرکز خرید گران‌قیمت بوده و برخی افراد مشهور و معروف هندی از این مرکز خرید می‌کنند. بنابراین، در صورتی که به این مرکز خرید سفر می‌کنید، بهتر است مقدار کافی پول نقد را با خود داشته باشید.

علاوه بر فروشگاه‌های مد و لباس، این مرکز خرید شعبه‌های چندین رستوران معروف را نیز در دارد. همچنین به سینمای این مرکز خرید بروید و یک فیلم هندی تماشا کنید.

آدرس: Vasant Kunj، دهلی جنوبی

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: Vasant Vihar

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۲۳ شب

بیشتر بخوانید:جاهای دیدنی هند

  • دی ال اف امپوریو دهلی (DLF Emporio Mall)

مرکز خرید دی ال اف امپوریو دهلی (DLF Emporio Mall) یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در دهلی محسوب می‌شود. با چهار طبقه و مساحت تقریبی ۲۹ هزار مترمربع، این مرکز خرید موجب یک تجربه خرید بی‌نظیر را برای مشتریان محلی و گردشگران می‌شود. طراحی زیبایش به رنگ سفید و عاجی محیط و فضای این مرکز را بسیار شیک و مجلل کرده است.دی ال اف امپوریو دهلی (DLF Emporio Mall)

DLF Emporio Mall حاوی ۱۳۰ برند داخلی و ۵۰ برند بین‌المللی معتبر است. در این مرکز طراح معروف هندی مانند ریتو کومار، تارون تاهیلیانی، نیکیل و شانتانو فروشگاه و مزون دارند.

پس از خرید و گردش در این مرکز خرید، در کافه‌های زیبا و دلنشین با قهوه‌های خوش عطر استراحت کنید. برای دوستداران چای، کافه چا‌شی یک گزینه عالی است که انواع چای و دمنوش‌های سالم و خوشمزه را بنوشند.

آدرس Vasant Kunj، دهلی جنوبی

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: Vasant Vihar

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۲۱ شب

  • آنسال پلازا دهلی (Ansal Plaza Mall)


آنسال پلازا دهلی (Ansal Plaza Mall)مرکز خرید Ansal Plaza برای اولین بار در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۹۹ به عنوان یکی از اولین مراکز خرید عمده در دهلی افتتاح شد. اگرچه امروزه چندین مرکز خرید شیک تر در دهلی افتتاح شده است، Ansal Plaza Mall همچنان در قلب شهر است و بسیاری از مردم را به خود جذب می‌کند. این مرکز خرید ممکن است به برندها و سالن‌های شیکی مجهز نباشد، اما به عنوان یک پاتوق محبوب برای دانشجویان شناخته می‌شود، به ویژه به دلیل وجود چندین دانشکده در این منطقه.

آمفی‌تئاتر زیبای Ansal Plaza Mall میزبان رویدادها و نمایش‌های مختلف است که همیشه جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان دارد. اگر از خرید و گشت و گذار خسته شدید، به پشت بام این مرکز خرید بروید و در رستوران‌های معروف این منطقه به خوراکی‌های لذیذی دست بزنید و همچنین از منظره‌ زیبای شهر لذت ببرید.

آدرس: Andrews Ganj، Khel Gaon Marg، South Delhi

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: South Extension

ساعات کاری:

۱۱ صبح تا ۲۳ (دوشنبه تا جمعه)

۱۱ صبح تا ۱۲ (شنبه و یکشنبه)

  • پامبیانس دهلی (Ambience Mall)

مرکز خرید Ambience Mall یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در منطقه گورگان دهلی است. این مرکز خرید در موقعیتی ایده‌آل واقع شده است، کنار DLF Promenade و DLF Emporio؛ اما بر خلاف آن‌ها، در آن فروشگاه‌هایی با قیمت‌های معقول‌تر نیز مشاهده می‌شود.  پامبیانس دهلی (Ambience Mall)

یکی از ویژگی‌های جذاب این مرکز خرید، وجود شهربازی برای کودکان است، که این امر به همراه تجربه خرید لذت‌بخش برای والدین را فراهم می‌کند. پس از خرید و سرگرمی، به طبقه سوم بروید و از فودکورت با غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرید. در این مرکز برگر کینگ، ساب وی، مک دونالد، کی‌اف‌سی و رستوران‌های هندی معروف از جمله پنجابی بای نیچر، چیلیز و کیلین اسکای بار شعبه دارند.

آدرس: Vasant Kunj، South Delhi

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: Vasant Vihar

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به هند

سخن پایانی

هند با مراکز خرید شگفت ‌انگیز و فراوان خود، تجربه‌ خریدی منحصر به فرد را برای گردشگران و مردمان محلی فراهم می‌کند. از آنسال پلازا با محیط دوستانه‌اش تا مرکز خرید Ambience Mall با شهربازی برای کودکان، هر مرکز خرید در هند داستانی مهیج از خرید و تفریح برای مسافران خواهد بود. همچنین، تنوع برندها، فضاهای رستورانی شگفت‌انگیز و فعالیت‌های فراوانی که در این مراکز خرید برگزار می‌شود، هر گردشگری را به سمت خود جلب می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ی خریدی شگفت ‌انگیز و لحظاتی شاد و خوش‌گذرانی در هند هستید، به این مراکز خرید سر بزنید و لذت ببرید.